Tid

Tid är ett konstigt ting. Den bara försvinner. Den orsakar också problem. Tid är mitt stösta beskymmer nu. Jag vet inte hur jag ska hinna. Okej, då handlar det om att prioritera... men det är ju ett elakt sätt att göra, jag vill göra allt. Det som jag ska ängna tid åt nu är en okänd kvinna som heter jessika. Hon ska hjälpa mig och min mage på Friskis och Svettis på Väderkvarnsgatan med en gymintroduktion. Hoppas det går bra så att jag kan komma igång.. för av nån konstig anledning prioriterar jag bort träningen. Jag kanske borde komma ut från mitt huvud med tankar och skit och kolla på mig själv först....

Kommentarer
Postat av: E

Skaffa dig tid att blogga caarl! :)

2009-03-15 @ 16:02:55
URL: http://ecsm.blogg.se/
Postat av: freja

tid är bra.

när den finns och blir över.



(vilket inte händer så ofta nej..)

2009-03-18 @ 11:28:57
URL: http://heja-freja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0