Okej, då var det Nytt år och dags för nya friska tag!

Ny blogg igen, det gäller att hitta rättt. Har jag det nu?

Japp, då före hemsidan där jag startade en blogg som jag skulle göra sååå bra överaskades jag av att det mest var för tjejer. Anledningen till att jag startade just där var för att en tjej som heter lisa hade sin blogg där och den är sååå bra och puss på henne, lisasplace.devote.se.

Annars, nytt år och nya tag, eller i alla fall i några dar, det brukar gå över sen. Men för mig blev det en nystart här och ett försök till ett hurtigare liv, och om jag har varit hurtig idag. Promenad längs de fina frostiga åsarna och 12 armhävningar och 12 sit-ups innan dusch. Känner mig ganska duktig!

Imorgon ska jag till Väddö med Maria och äta gott, åka lite långfärdsskridskor och spela spel. Mys pys helt enkelt!


Cardigan från JC, T-shirt från Carlings och långkalsonger från någon outlet i Dalarna Frank Dandy(Sååå snugga!)

Kommentarer
Postat av: freja

lager ettfemsjuu ju :D

jag saknar rättvik ganska mycket ja.

2009-01-05 @ 11:24:06
URL: http://heja-freja.blogspot.com
Postat av: Julia

snygga långiskallingar!

2009-01-12 @ 15:06:21
URL: http://juliafridanicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0