Konstiga dagar

Efter en helg och en stressig måndag känns livet konstigt. Det känns liksom som att man börjar om att leva, att allt ställs om till noll. Det är konstigt, att det händer lika vecka efter vecka. Helgen kommer och försvinner lika snabbt, på måndagen pratar man bara om hur jobbigt det är att det är måndag och sedan, för mig, är det snabb middag och efter det kör. Så konstig dag! A ja.

För tillfället kurrar min mage och jag ska snart på möte )ordförande som man är) och prata om skolkatalogen... Längtar efter mat!

Kommentarer
Postat av: freja

jag tycker om måndagar.

de är fina och innehåller skola.

skola är trrevligt.



håhå och jag har blivit en pluggis nu! :D

2009-01-27 @ 20:09:56
URL: http://heja-freja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0