En trött tidig morgon

Hola! Freja kom till mig och fikade igår. Vi hade inte setts förän förra året, lång tid! Det var mysigt och vi bara pratade och pratde. Tidigare under dan lekte jag ensamstående förälder. Jag var hemma från skolan för att hela datasystemet låg nere så då hade jag andra uppgifter och sköta. Jag cyklade på damcykel till willys och storhandlade, jag dammsög och diskade. Fullt upp alltså! Och sedan den ständiga tanken på att köpa ett psp.... Har ingen aning och jag måste i så fall betala

Kommentarer
Postat av: freja

det var trevligt att ses! :D



och hahahaha jag skrattar fortfarande åt mig själv för att jag råkade plinga på... XD

2009-01-10 @ 13:46:05
URL: http://heja-freja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0