En fredag utan utgång

Jag är arg. Arg på samhället. Igår var det nämligen en tjugo-års-fest på people, jag var bjuden. Jag tänkte att om man är bjuden är det bara att stiga på. Men icke sa nicke! Om jag skulle in var jag tvungen att ha falskleg, vilket jag aldrig skulle kunna tänka mig att ha. Jag blev ännu argare när Afasi&Filthy skulle komma. Det sam jag har tänkt på är, vad ska ungdomar som är för stora för grand och ungdomshus men för små för krogen vara någonstans om man inte vill gå på nån hemma-fylle-fest? Jag är arg.

Kommentarer
Postat av: freja

hej. jag är också arg.

dock av andra anledningar.

jag känner att jag fortfarande platsar in på genomfarten.

men jag har suttit fyra timmar i sträck och tittat på de halvt dolda.

så hej jag är arg.

2009-01-24 @ 17:38:43
URL: http://heja-freja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0